BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 03, 2010

I wish For SWIFT =)

Sebenarnya ......
Sejak menjak tahun ni saya dok berkenan ngan kereta swift keluaran suzuki...
bukan apa ntahla..ingin memilikinya itulah impian saya

Mak dan abah pun dok berkenan juga tapi.....
About the price.....so expensive.....
Kalo Myvi tu boleh la dibeli nya tapi swift ni mahal sama cam Alparhd tapi........alpahrd lagi cun..

Oleh disebabkan angan2 tu la saya berangan dan menjadi angau sehingga hihihihihi
Saya memiliki Suzuki Swift tapi.......akhirnya hah kau ambikkkk :~inilah kereta idaman saya...walau pun gambar je yang dapat saya miliki namun impian bakal menjadi kenyataan suatu hari nanti...... hehehehe saya suka sebab saya letak no flat nye
NBI iaitu Nabilah Binti Ismail (tapi saya tahu huruf i mana ada ..tapi saaya nk jugak hehee)
7891 pula adalah tarikh lahir saya.....Bila ditambah semua = 7+8+9+1 jadi 25 pastu 2+5 jadi 7
7 merupakan tarikh dimana saya dilahirkan dan saya juga merupakan anak ketujuh dari 7 beradik =) nice kan =)

2 comments:

Ikr@m said...

dapat mYvi pon dah bahagio dah..haha

biela_farel07 =) said...

ikram: ala....nak jugak nih hahaha